BOOM SNACKS SLOVAKIA s.r.o.
skenfrdeit

Bag Snack

.

Výrobky neobsahujú konzervačné látky, čo sa prejavuje v ich ľahkej stráviteľnosti a chutnosti...

Impulzná rada

Na slovenskom trhu si výrobky BAG SNACKS získali veľký počet verných zákazníkov...

Rodinná rada

Pre detského zákazníka sme vytvorili líniu detských snackov- jemne solený cereálny snack...

Detská rada

Rodinná radaNajpredávanejšie produkty sú balené aj do veľkých rodinných balení. Produkty v 125 gramovom balení sú: tixy, eurosnacks solený alebo kečupový, fancy chips. Produkty Rabbit a Bizzy sú balené po 165 gramov.

Veľké balenia výrobkov sú určené hlavne pre veľké prevádzky a supermakety, na ktorých zákazníci robia veľké nákupy.

Pokiaľ si želáte zobraziť produkty podľa kategórií, kliknlite prosím na obrázok požadovanej kategórie v hornej časti obrazovky.

 

Výsledok 1 - 6 z 6

Rodinná rada

TIXY PAPRIKOVÉ 125g

veľké balenie populárnych paprikových hranolčekov

BIZZY 165g

veľké balenie klasických krekersových lupienok

Rabbit 165g

veľké balenie cereálnych snackov v tvare zajačikov

EUROSNACK solený 125g

veľké balenie snackov v tvare futbalistov

Eurosnacks kečupový 125 g

lahodný snack v tvare figúriek futbalistov

Fancy chips Bacon Rustic

lahodné snacky s príchuťou slaninky

Partneri

Rýchly kontakt

Polia označené (*) sú povinné.

qrcode

webnail

 

enjoy chips novinka

GDPR - POUŽÍVANIE COOKIES

S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme na Vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Je to bežná a užitočná prax väčšiny veľkých webových lokalít. Pokračovaním v prezeraní našich stránok bez zmeny nastavení cookies vo vašom prehliadači vyjadrujete súhlas s ukladaním cookies na vašom zariadení. Cookies používame výlučne na plne anonymnú analýzu návštevnosti lokality a správne fungovanie stránky (napríklad v mobilných zariadeniach). Súbory cookies neobsahujú žiadnu informáciu ktorá by mohla poslúžiť k identifikácii konkrétnej osoby alebo zariadenia.


  

https   Active Search Results   cloudflare


  

created by: Marek Sarvas